Returpolicy
Om returen orsakas av konsumenten, är de ansvariga för fraktkostnaderna. De specifika kostnaderna beror på vilket kurirföretag du väljer. Om de mottagna varorna är skadade eller defekta på grund av vårt fel, behöver konsumenten inte betala fraktkostnaderna.
Avbeställning
Vi accepterar avbeställningar innan produkten har skickats eller producerats. Om din beställning avbryts får du full återbetalning. Vi kan inte avbryta beställningen om produkten redan har skickats.
Returer (om tillämpligt)
Vi accepterar retur av produkter. Kunder har rätt att begära en retur inom 14 dagar efter leverans av produkten. För att vara berättigad till en retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som när du tog emot den. Den måste också vara i sin originalförpackning. För att slutföra returen behöver vi ett kvitto eller inköpsbevis. Be vår kundtjänst att skicka paketet till rätt adress.
Anmärkningar
Specialbeställningar eller personliga artiklar är inte berättigade till en 14-dagars återbetalning. Om returen orsakas av konsumenten är konsumenten ansvarig för fraktkostnaderna. De specifika kostnaderna beror på vilket kurirföretag du väljer. Om de mottagna varorna är skadade eller defekta på grund av vårt fel, behöver konsumenten inte betala fraktkostnaderna. Inga lageravgifter debiteras konsumenter för att returnera en produkt.
Återbetalning (om tillämpligt)
När returen har tagits emot och verifierats skickar vi en bekräftelse via e-post. Vi meddelar dig också om vi godkänner eller avslår återbetalningen. Om återbetalningen godkänns kommer den att behandlas och beloppet kommer automatiskt att återbetalas till ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom några dagar.
Försenad eller utebliven återbetalning (om tillämpligt)
Om du ännu inte har fått någon återbetalning, kontrollera först ditt bankkonto igen. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan återbetalningen officiellt bokförs. Kontakta därefter din bank. Det tar ofta lite tid innan återbetalningen behandlas. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på info@loveno.nl.
Om returen orsakas av konsumenten är konsumenten ansvarig för fraktkostnaderna. De specifika kostnaderna beror på vilket kurirföretag du väljer. Om de mottagna varorna är skadade eller defekta på grund av vårt fel, behöver konsumenten inte betala fraktkostnaderna.
Kontakta vår kundtjänst på info@loveno.se för att få returadressen: Atalantalaan 28, 1432 NJ, Aalsmeer, Nederland.